1. Waarom staat er geen prijs bij locaties?
Het kan per locatie schelen hoe men de kosten berekent. De ene verhuurder kiest voor een all-in prijs, de ander voor een prijs per persoon per nacht, de ander voor een bepaalde prijs per eenheid. Vraag aan de verhuurder wat de kostprijs is.

2. Waarom staat er geen exacte beschikbaarheid bij vermeldingen?
Verhuurders houden een eigen administratie bij. Het is niet gebruiksvriendelijk voor een verhuurder om twee (of meer) administraties bij te moeten houden. Voor een goede functionaliteit op deze website zouden alle verhuurders de beschikbaarheid moeten bijhouden. Gezien de aard van de website is dit geen optie.

3. Boeken via Opkampgaan.nl?
Nee, de boeking loopt niet via Opkampgaan. De boeking loopt via de verhuurder van de betreffende vermelding. Zie voor meer informatie Voorwaarden en beleid.

4. Wat als iets wijzigt in/van mijn locatie?
Een verhuurder is verantwoordelijk voor het bijhouden. U boekt en betaalt bij de verhuurder. De verhuurder is daardoor contractpartner. Vraag altijd na of alles voldoet.

5. Wat als iets niet klopt?
Mail dan naar het algemene e-mailadres.

6. Wat is rolstoelvriendelijk?
Een locatie die minimaal één toilet en douche heeft die rolstoelvriendelijk is.