1. Waarom staat er geen prijs bij locaties?
Het kan per locatie schelen hoe men de kosten doet berekenen. De ene locatie kiest voor een all-in prijs, de ander voor een prijs per persoon per nacht, de ander voor een bepaalde prijs per eenheid.

2. Waarom staat er geen exacte beschikbaarheid bij locaties?
Verhuurders houden een eigen administratie bij. Het is niet gebruiksvriendelijk voor een verhuurder om twee administraties bij te moeten houden. Voor een goede functionaliteit op deze website zouden alle verhuurders de beschikbaarheid moeten bijhouden.

3. Boeken huurders via Opkampgaan.nl?
Nee, de boeking loopt niet via Opkampgaan. De boeking loopt via de verhuurder van de betreffende locatie. Zie voor meer informatie Voorwaarden en beleid.

4. Wat als iets wijzigt in/van mijn locatie?
Een verhuurder is verantwoordelijk voor het bijhouden. U dient dit zo spoedig mogelijk aan te passen op de website.

5. Bij wie moet ik zien als ik wijzigingen wil wijzigen van de locatie?
Dit kunt u zelf aanpassen als u inlogt.

6. Wat is rolstoelvriendelijk?
Een locatie die minimaal één toilet en douche heeft die rolstoelvriendelijk is.

7. Hoe komt de prijs per persoon per nacht tot stand?
Soms hebben locaties een minimale prijs. Bijvoorbeeld €100 per nacht, en staat gelijk aan 20 personen. Dus is de prijs €5 per persoon per nacht. Het kan zijn dat locaties voor persoon €2,50 vraagt, dan is alsnog de prijs €5 per persoon per nacht. Hierdoor is er een eerlijke vergelijking tussen locaties.