1. Waarom staan er geen prijzen bij vermelding?
Het kan per locatie schelen hoe men de kosten berekent. De ene verhuurder kiest voor een all-in prijs, de ander voor een prijs per persoon per nacht, de ander voor een bepaalde prijs per eenheid. Vraag aan de verhuurder wat de kostprijs is. In sommige gevallen hebben we al een prijslijst op de website staan. Die zie je dan staan bij ‘Beschrijving’.

2. Waarom staat er geen exacte beschikbaarheid bij vermeldingen?
Verhuurders houden een eigen administratie bij. Voor een goede functionaliteit op deze website zouden alle verhuurders de beschikbaarheid moeten bijhouden. Dit is onmogelijk en onwenselijk voor de verhuurders. Bij sommige vermeldingen is er een link gemaakt die verwijst naar de eigen website van de vermelding, dan kan je daar zien of het nog beschikbaar is.
Tip: Neem contact op met meerdere verhuurders, want het komt soms voor dat niet binnen een paar dagen gereageerd wordt.

3. Kan ik boeken via Opkampgaan.nl?
Nee, de boeking loopt niet via Opkampgaan.nl. De boeking loopt via de verhuurder van de betreffende vermelding. Zie voor meer informatie Voorwaarden en beleid.

4. Wat als iets wijzigt in/van mijn locatie?
Een verhuurder is verantwoordelijk voor het bijhouden. U boekt en betaalt bij de verhuurder. De verhuurder is daardoor contractpartner. Vraag altijd na of alles voldoet.

5. Wat als iets niet klopt?
Mail dan naar het algemene e-mailadres van deze website.

6. Wat is rolstoelvriendelijk?
Een locatie die minimaal één toilet en douche heeft die rolstoelvriendelijk is.